70 jarig bestaan van HSV Ons Genoegen

Zondag, 1 november 2020

Vandaag, op 1 november 2020, bestaat HSV Ons Genoegen te Geertruidenberg 70 jaar. Wat een dag van groot feest had moeten worden, werd door het aanblijvende Corona probleem een dag die in stilte voorbij is gegaan! Erg jammer, want het bestuur was van plan om er een leuke dag van te maken met diverse jeugdactiviteiten, de opening van ons vernieuwde clubhuis en het afscheid van onze oud-voorzitter Wil van Gils. Dit alles natuurlijk onder het genot van een hapje en een drankje.

Doordat we op dit moment niets mogen organiseren, hebben we dan ook met het bestuur besloten om deze activiteiten te verplaatsen naar een nog nader te bepalen datum in het voorjaar van 2021. We zullen de stand van zaken rond het Corona virus in de gaten blijven houden, zodat we een nieuwe datum kunnen plannen.

Zodra we meer weten brengen we onze leden op de hoogte.

Het bestuur van HSV Ons Genoegen.