Update HSV Ons Genoegen Loodvrij

Woensdag, 15 juli 2020

Inmiddels zijn er bij Fauna Hengelsport al meer dan 1.000 stukken lood ingeruild door onze leden!
En dat is uiteraard al een mooie start maar wij willen het liefst nog veel meer lood inzamelen.

Daarom gaat vanaf 15 juli 2020 de actie volledig open voor iedereen. Dit houd in dat per persoon 3 stuks lood ingeruild kunnen worden voor 3 GRATIS loodvervangers! (op=op)

Dus leden en niet leden jullie zijn zeer welkom om je lood in te ruilen voor milieuvriendelijke alternatieven bij Fauna Hengelsport

Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door onze partners:
Gemeente Geertruidenberg, Waterschap Brabantse Delta, Sportvisserij Nederland en Fauna Hengelsport.