Mitch Wondergem neemt afscheid als bestuurslid

Maandag, 29 juni 2020

Afgelopen maandagavond heeft Mitch aangegeven te gaan stoppen als bestuurslid van Ons Genoegen.
Mitch was de afgelopen jaren actief bij veel activiteiten binnen onze vereniging maar hield zich vooral bezig als bestuurslid controle van onze HSV. Briyere Verduyn zal zijn taken als bestuurslid controle gaan overnemen.

Naast bestuurslid was Mitch ook altijd aanwezig tijdens de karperwedstrijden en niet geheel zonder succes!!

Bij deze willen wij als bestuur Mitch bedanken voor zijn inzet als bestuurder van onze vereniging en we zien je nog graag terug als vrijwilliger bij onze jaarlijkse activiteiten.