Woensdag, 25 maart 2020

Beste leden,

In navolging op ons eerdere bericht van 17 maart jl. en de extra maatregelen van het kabinet van 23 maart zullen wij alle bijeenkomsten, wedstrijden en andere activiteiten annuleren tot 1 juni 2020.
De jeugdcursussen via sjors sportief zullen naar een nader te bepalen datum, naar verwachting in het najaar, worden verplaatst.

Bij groepen van 3 of meer - ook aan de waterkant - die geen 1,5 meter afstand houden van elkaar, wordt gehandhaafd. Personen in hetzelfde huishouden, zoals gezinnen, en kinderen zijn hiervan uitgezonderd.

Als u toch wilt gaan vissen, willen wij u dringend verzoeken om de volgende richtlijnen in acht te nemen:

- Ga het liefst in uw eentje vissen, ook als u met een boot het water opgaat.
- Kies de stekken liefst in landelijk gebied, zodat u weinig andere mensen tegenkomt.
- Houdt u zich te allen tijde aan de minimale afstand van 1,5 meter van elkaar.

Wij hechten zeer veel waarde aan de naleving van deze nadere regels. Ook de sportvisserij, de tweede sport van Nederland, dient bij te dragen aan het bestrijden van het coronavirus!

Het zijn zware regels, maar van levensbelang. Voor onszelf en voor anderen. Aan een ieder, help mee en blijf gezond...

Wanneer de regels door het kabinet zullen worden beperkt kunnen we weer als vanouds sportvissen!

Het bestuur van H.S.V. Ons Genoegen