controleurs gezocht

Dinsdag, 2 juli 2019

Het bestuur is opzoek naar gedreven vereniging controleurs.

Wat verwachten we van jou? Gemiddeld 1 keer per maand een controle ronde langs de wateren van Ons Genoegen om de aanwezige vissers te controleren.
Deze controles leg je vast in een digitaal controle registratie systeem.
Hiervoor krijg je de cursus vereniging controleur, dit zal 1 dag in beslag nemen.

Uiteraard kom je in een leuke en gedreven groep van vrijwilligers welke zich (ieder op zijn gebied) inzetten voor onze mooie vereniging.

Lijkt het jou wat om als controleur voor de vereniging aan de slag te gaan? Stuur dan snel een berichtje naar: handhaving@onsgenoegengeertruidenberg.nl

Alvast bedankt,

Het Bestuur