Gedrag aan de waterkant

Zondag, 5 augustus 2018

Beste Sportvissers, "HSV Ons Genoegen” is de afgelopen periode geconfronteerd met enkele misstanden op onze wateren waaronder de sterfte van watervogels, zijn mogelijk door niet opgeruimde vislijnen. Wij willen u nogmaals op uw verantwoordelijkheden, aan de waterkant, wijzen om de visplaats schoon achter te laten! Dit zoals ook in ons reglement is opgenomen. Daarnaast wordt het zuinig en verantwoord omgaan met het milieu door ons op onze website en Facebook pagina benadrukt en tijdens wedstrijden en opleidingen uitgedragen. Door onze controleurs en BOA’s zal nadrukkelijker worden toegezien op het schoon achterlaten van de visplaats en indien noodzakelijk worden opgetreden. Indien u mistanden aantreft kunt u altijd contact met ons opnemen via het mailadres: onsgenoegengeertruidenberg@gmail.com Wij vragen graag uw medewerking. Het bestuur van Hengelsportvereniging "Ons Genoegen"