Algemene Ledenvergadering 25 april 2017

Dinsdag, 4 april 2017

Op de Algemene Ledenvergadering van HSV Ons Genoegen worden belangrijke besluiten genomen. Komt u ook meebeslissen? Aanvang 20 uur in ons clubgebouw aan de Burg. Allardstraat 2 te Gberg. Agenda 1. Opening 2. Mededelingen 3. Notulen ALV 21 april 2016 4. Wat deden we in 2016? 5. Hoe staat de vereniging er financieel voor? 6. Wat vond de kascommissie er van? 7. Begroting 2017 8. Jaarrapportages 9. Pauze met verloting 10. Verkiezing bestuursleden. Johan de Ruijter heeft vorig jaar al aangegeven dat hij niet meer herkiesbaar wilde zijn; wij gaan uiteraard wel uitgebreid stil staan bij zijn afscheid. Vanwege de bestuurswisselingen vorig jaar zijn er nu geen aftredende bestuursleden volgens het rooster. Nieuwe enthousiaste bestuursleden kunnen zich aanmelden bij de voorzitter Wil van Gils of bij Niels Kunzel. We zijn nog steeds op zoek naar een penningmeester en secretaris. Kost geen zeeën van tijd! 11. Verkiezing en benoeming leden kascontrolecommissie 12. Beleid 2017 ev 13 Rondvraag Einde vergadering gepland om uiterlijk 22 uur!