schoonmaakacties maart 2016

Woensdag, 2 maart 2016

Er worden weer schoonmaakacties gehouden op 5, 12 en 19 maart. Alle nachtvistoestemminghouders zijn verplicht om een kleine contraprestatie te verrichten voor de vereniging. We zijn vorig jaar gestart met het bewust maken van onze nachtvissers voor het gegeven dat er veel energie en geld wordt gestopt in het onderhouden van een goede bezetting van karpers op onze wateren. De reacties zijn buitengewoon positief en leiden tot vele onderlinge contacten.

vorig jaar zijn we gestart met het vragen om een contraprestatie aan de leden die mogen nachtvissen. De contraprestatie bestaat uit een vrijwillige inzet van tenminste twee uren voor onze vereniging. De meeste nachtvistoestemminghouders kiezen voor een bijdrage aan de schoonmaakacties op 5 of 12 of 19 maart.