Nationale Hengeldag (Forelvissen op de Veste)

Zaterdag, 25 mei 2019 (09:30)

Clubgebouw HSV Ons Genoegen. Burg. Allardstraat 2 te Geertruidenberg

De Nationale Hengeldag 2019 (Forelvissen op de Veste)

Hierbij worden de leden van Ons Genoegen Geertruidenberg uitgenodigd voor de traditionele forellen visdag die zal worden gehouden op zaterdag 25 mei 2019.

PROGRAMMA
Inschrijven, clublokaal Burg. Allardstraat 2 Geertruidenberg 08.30 – 09.30 uur.
Forelvissen in De Veste van 09.30 -13.00 uur

Deelname is GRATIS en uitsluitend voor leden van Ons Genoegen. Voor kinderen van 6 t/m 13 jaar die (nog) geen lid zijn kunnen in het clublokaal een dagvergunning kopen, kostprijs € 5,00!!
(vissen alleen toegestaan vanaf 6 jaar en bij niet zelfstandig kunnen vissen ten alle tijden onder begeleiding van een volwassenen)

Voor een hapje en een drankje of gewoon voor een gezellig samenzijn kunt U terecht in het clublokaal alwaar u bij deelname ook een presentje in ontvangst kunt nemen terwijl er verder ook enkele leuke prijzen te winnen zijn.

De Kleine vest zal worden opgesplitst in 2 gedeelte zodat iedereen te gelijkertijd kan vissen.