Grote opkomst tijdens eerste schoonmaakdag!

Maandag, 18 december 2017

Afgelopen zondag was er weer een grote opkomst tijdens de eerste schoonmaakdag van HSV Ons Genoegen. 100 leden van onze HSV leveren elk jaar een mooie tegenprestatie voor het verkrijgen van de jaarlijkse nachtvispas. Elk jaar is het goed om te zien dat de groep steeds fanatieker wordt en steeds grondiger te werk gaat om het vuil (dat natuurlijk veelal niet afkomstig is van de vissers) op te ruimen. Op 27 januari 2018 zal de tweede groep de andere wateren rond gaan.

Toch is het elk jaar schrikbarend wat onze leden langs en in het water vinden.

Naar een paar uurtjes hard werken was het tijd voor een lekker kommetje erwtensoep en natuurlijk het ophalen van de felbegeerde nachtvispas!!